Kamis, 02 Agustus 2018

Bagaimana cara menyingkirkan tikus?


Sesuatu bau? Terlihat tanda-tanda menggerogoti? Mendengar menggaruk di malam hari? Bukan tetangga, kemungkinan Anda punya tikus - tikus.

Musim penghujan adalah musim pesta untuk hewan pengerat. Saat suhu turun dan makanan habis, mereka akan bergegas ke ruang dalam yang mengundang di mana ada tempat berlindung dan banyak makanan.

Tanpa diundang untuk memulai, tikus - tikus juga tidak akan pergi dengan sendirinya - jika ada, mereka hanya menjadi lebih nyaman, menetap dan mengundang lebih banyak paket mereka ke milik Anda. Lebih buruk lagi, mereka menyebabkan malapetaka di sepanjang jalan - mengunyah kabel listrik (berpotensi menyebabkan kebakaran), menggerogoti permukaan, papan dan buku, membuat lubang di dinding, serta menyebarkan penyakit jahat dan membawa hama lainnya ke dalam rumah Anda seperti kutu , kutu dan kutu.

Tikus - tikus adalah makhluk licik, yang berarti mereka tahu bagaimana menghindari perangkap dengan menggali ke tempat-tempat yang sulit, seperti celah dinding dan di bawah lantai. Cara terbaik untuk membuat rumah Anda bebas dari tikus adalah dengan racun tikus yang bertindak cepat sebagai cara mengusir tikus yang efektif untuk menyingkirkan mereka sekali dan untuk selamanya.

Calon Tikus - Tikus Pembunuh memecahkan masalah dengan cepat dengan memancing dan membunuh mereka hanya setelah satu umpan. Ini mengendalikan spesies hewan pengerat, yang tahan terhadap warfarin dan bromidioline dan, tidak seperti racun tradisional yang perlu dikonsumsi berulang-ulang, Selleys Talon Tikus-Tikus Pembunuh membutuhkan bahwa umpan jauh lebih sedikit perlu dimakan untuk menjadi efektif sebagai cara mengusir tikus.

Di mana pun Anda melihat tanda-tanda aktivitas hewan pengerat - di sepanjang dinding dan kaso di daerah terlindung yang gelap. Mereka sempurna untuk daerah basah atau kering, tidak terlalu berantakan dan dapat dipaku di tempat jauh dari hewan peliharaan yang ingin tahu.
Pertama, periksa di sekitar rumah, gudang dan garasi untuk tanda-tanda sarang.

Hewan pengerat yang kelaparan dari sumber makanan lain, seperti tempat sampah terbuka, timbunan kompos dan makanan yang mudah didapat di pantry (menyimpan buah dan sayuran di lemari es dan memasukkan apa pun yang dapat mereka akses dalam wadah tertutup).

Hapus sumber air, seperti pipa menetes atau mangkuk hewan peliharaan, dan blok akses ke rumah Anda dengan mengisi celah kecil di sekitar pintu dan menutup sementara cat flap.

Potong baki pellet untuk memaparkan umpan dan letakkan di tempat anak-anak dan hewan peliharaan tidak dapat mengaksesnya. Atau, jika menggunakan blok lilin, paku ke tempatnya.
Hanya satu pakan yang diperlukan untuk membunuh hewan pengerat dalam 14 hari, meskipun sebagian besar akan mati dalam 4 hingga 7 hari.

12 komentar:

  1. I am glad to read this article. There are wonderful blogs as yours on instagaem, please coming site storiesig to know more

    BalasHapus
  2. You are provided with complete updates and information during the match here as if you get an update after the end of an inning, along with any fluctuations in the match, then we post it on the website immediately- cricket betting india Which is the best site for online cricket betting? The answer is available on cricket betting india, it suggests that the best site must be licensed and safeguarded and ensure security of their clients.
    https://www.cherryframework.com/v3/forums/users/Cricket_betting/

    BalasHapus
  3. We enjoy sneaking around and gathering information on online cricket betting, cricket betting tips, cricket betting terminology, and many more coming your way. You can visit cricket betting india for knowing the latest news about online betting in India.
    https://blog.sivanaspirit.com/author/onlinekhareedo136/

    BalasHapus
  4. Cricket betting india is giving you a chance to bet on cricket like a pro. We are one of the top most website offering you the guides about how to bet on cricket. We provide you access with detailed information on cricket betting India and some latest information in order to keep you updated.
    https://my-blogging-channel-15.webself.net/blog/2021/03/11/tips-for-finding-cricket-betting-sites-in-india1

    BalasHapus
  5. If you're looking for the most popular online cricket betting website in India and can't decide which one is the best, we are here for you. We acknowledge how challenging it can be to find the right cricket betting sites in India. http://www.authorstream.com/betinindia/


    BalasHapus
  6. Hello. I discovered your website through Google while searching for a similar topic. It seems to be satisfactory. I've saved it in my Google bookmarks to visit later.

    https://theoutbound.com/oqab-gumman

    BalasHapus
  7. betvictor down offers a wide spectrum of ways for carrying out online betting. You should choose an online betting sites that offers your preferred method of transacting money. http://hiphopinferno.com/user/Lookinindia123

    BalasHapus
  8. This is best article in your website.. Outstanding. Based on the numerous comments on your articles, I assume I am not the only one who is having a good time here. Keep up the good work. https://www.pinterest.com/DFDCreations/_saved/

    BalasHapus
  9. This blog is quite knowledgeable, so keep sharing! I guess I'm not the only one having a good time here, based on the number of comments on your articles. Keep up the excellent work. https://site-4962090-3688-5082.mystrikingly.com/blog/email-marketing-rules-that-every-marketer-should-follow

    BalasHapus
  10. Using modern accounting trends for saving time and money, our accountant Vancouver will let you help with taxation, payroll and bookkeeping services. We stay our focus while working with small to big firms in achieving tax goals.
    https://www.diggerslist.com/kehalcpa/about

    BalasHapus
  11. In order to get a remortgage Services, you must provide certain documents and pay the costs associated with these contracts. Required information and documents usually include identity information, verification of residence address, bank account information, your recent quarterly receipts, confirmation of your bonuses and commissions that can increase your affordability, taxes and fees and other information required by the lender.
    https://learnloftblog.com/author/swgmortgages/

    BalasHapus